04 خرداد 1401

اتهام نشر اکاذیب از طریق کانال مجازی

دسته بندی : رسانه | نشر اکاذیب
احمد جمشیدوند
وکیل پایه یک دادگستری
سوال کاربر :

با سلام
چند ماه پیش برخی ادارات دولتی به علت انتقاداتی که بنده در یک کانال مجازی به آن ها داشتم از بنده شکایت کردند و بعد از بررسی های دادیاری شهرستان و .... پرونده به دادگاه کیفری استان فرستاده شد و ابتدا ابلاغیه ای صادر کردند ولی بعد تاریخ را عوض کردند و به تاریخ 31شهریور ابلاغیه صادر کردند الان به سامانه ثنا که مراجعه می کنم در آخرین بند خلاصه پرونده می نویسد پرونده مختومه شد و در روند کار پرونده می نویسد پرونده فاقد موضوع فعال می باشد اما ابلاغیه جدید یا حکم جدیدی برای من نیامده. چون دادگاه هم شهر دیگری است الان امکان مراجعه ندارم. می خواستم بدونم آیا نیاز هست طبق ابلاغیه قبلی در دادگاه حاضر شوم یا پرونده مختومه شده؟

پاسخ وکیل پایه یک دادگستری :

با درود؛ کاربر محترم؛ موضوع مطروحه، نیاز،به بررسی بیشتر دارد تا علت مختومه شدن پرونده مشخص گردد،، احتمال دارد که دادگاه صالح به رسـیدگی نبوده و از خود سلب صلاحیت نموده و یا هر احتمال دیگری،، بهـتر است از شعبه مربوطه اسـتعلام نموده و یا حضوری موضـوع پرونده را بررسی نمایید..

اگر نیاز به مشاوره بیشتر با احمد جمشیدوند دارید کلیک کنید

ایکون ترازو

سوالات حقوقی مشابه

04 خرداد 1401
وکیل پایه یک دادگستری

اتهام نشر اکاذیب از طریق فضای مجازی

سلام سال گذشته با یک برنامه نویس در شهر دیگر از طریق وب سایت پونیشا در...

سلام، من احمد جمشیدوند هستم وکیل پایه یک دادگستری حقوقی. در صورتیکه نیاز به مشاوره با من داشتی می تونی خدمت مشاوره تلفنی رو انتخاب کنی .

آخرین وضعیت آنلاین:
آنلاین در 5 روز پیش
احمد-جمشیدوند
احمد جمشیدوند ۰.۱ وکیل پایه یک دادگستری رزرو مشاوره
خدمت ارائه شده 5,092
هزینه مشاوره 398,000
امتیاز کاربران به وکیل 4.32/5