13 آبان 1400

ايجاد مزاحمت از طريق تلفن.

دسته بندی : کیفری | مزاحمت تلفنی
سوال کاربر :

سلام خسته نباشید
من 17 سالمه و برای صرفا شوخی، به معلم یکی از دوستانم زنگ زدم و گفتم که از طرف اداره آموزش و پرورش هستم و دانش آموزان شما از شما داخل سایت آموزش پرورش ثبت شکایت کردن که چرا سوالات امتحانی شما خیلی سخته و واس بچه های دبیرستانی درحد کنکوره. اون معلم هم گفت به خاطر خودشون این کار رو می کنم و این داستانا. بعد یه ویس از این معلمه که توش با یکی از بچه ها با عصبانیت حرف زده بود رو براش پخش کردم و گفتم چرا لحن شما با بچه ها این همه بده که توضیح داد و دلیل آورد.بعد خداحافظی کردم و قطع کردم. درضمن تو کل مکالمه با احترام و ادب با ایشون صحبت کردم و آخرش هم گفتم اینکه امتحانات رو آسان تر بگیرید در حد پیشنهاد بود میتونید قبول کنید یا نکنید.
الان این معلمه فهمیده سرکاری بوده و شماره بنده رو داره و اسم و فامیلی من رو هم گیر آورده.و چند بار زنگ زدن من هم ترسیدم جواب ندادم. و اینکه پیامک دادن و من رو تهدید کردن که گیرم میارن. و شهر های ما هم باهم فرق داره.
میخواستم بدونم ایشون بره شکایت کنه یا توجه به اینکه 17 سالمه و هیچ گونه بی احترامی یا کلاه برداری نکردم و سابقه هم ندارم برای من مشکلی پیش میاد؟

پاسخ وکیل

سلام كاربر گرامي پيشنهاد ميشود با گفتگو و به نحو مسالمت آميز سعي نماييد تا موضوع را با عذر خواهي حل نماييد. البته با ذكر اين نكته اگر خط تلفن به نام شما نباشد و تماس شما ضبط نشده باشد و همچنين پيامكي فيمابين شما رد و بدل نشده باشد اثبات مزاحمت به آساني نميباشد. در صورت نياز ميتوانيد از مشاوره تلفني بهرهمند شويد.

ایکون ترازو

سوالات حقوقی مشابه

05 فروردین 1403
وکیل پایه یک دادگستری

اعتراض به حکم صادره غیابی

برای تنظیم لایحه دفاعی علیه حکم غیابی نیاز به یک وکیل دارم
تا برایم ا...

05 فروردین 1403
وکیل پایه یک دادگستری

آیا امکان اعتراض در فرض سوال وجود دارد؟

با سلام یک وکیل بخاطر اصرار بنده برای اینکه به من مشاوره بدهد با قبول...

29 اسفند 1402
وکیل پایه یک دادگستری

آیا امکان طرح دعوا در فرض سوال وجوددارد؟

سلام
یک نفر مزاحم همسرم شده به مدت 4 سال و دست بردار نیست چطور میتونم...

21 اسفند 1402
وکیل پایه یک دادگستری

قصد مزاحمت از طریق ارسال پیامک‌ ازپیامرسانها

باسلام. شخصی چندین بار شماره مرا به اکانت تلگرام خود اضافه کرده و برا...