پرسش کاربر
نحوه پیگیری واقدام پس از اعلام نتیجه مثبت سامانه همیاب
با سلام گوشی موبایل من به سرقت رفته من مشهد هستم.یک ماه قبل در منزل یک از دوستان در همیاب ۲۴ ثبت کردم و هزینه دادم دیروز پیامک آمد که نتیجه مثبت بوده در ردیابی اگر شاکی شدید پیگیری کنید .من شکایت به دادگاه نبردم چطور می تونم الان به گوشی موبایل خود...
کیفری|سرقت
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت 12:30
با سلام گوشی موبایل من به سرقت رفته من مشهد هستم.یک ماه قبل در منزل یک از دوستان در همیاب ۲۴ ثبت کردم و هزینه دادم دیروز پیامک آمد که نتیجه مثبت بوده در ردیابی اگر شاکی شدید پیگیری کنید .من شکایت به دادگاه نبردم چطور می تونم الان به گوشی موبایل خودم برسم ممنون میشم راهنمایی کنید
۳۱ فروردین ۱۴۰۱
اولین اقدامی که باید بعد از ردیابی مثبت انجام دهید این است که از نتیجه مثبت ردیابی خود پیرینت بگیرید، این کار را به دو صورت میتوانید انجام دهید: ۱.اولین روش این است که، خودتان از پیامک ردیابی مثبت گوشی موبایلتان پرینت بگیرید و یا اگر به این پیامک دسترسی نداشتید باید از طریق مراحل زیر در سایت همی
پرسش های مرتبط
۵ وکیل درحال مشاوره
۸۷۰ وکیل آماده مشاوره




