مشاهده بهترین وکلای کار، بیمه و تامین اجتماعی

با وکیل وند ۲۴ ساعته و از همه جای دنیا میتوانید مشاوره حقوقی دریافت کنید . وکیل وند به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره تلفنی در زمینه‌ی بهترین وکیل کار، بیمه و تامین اجتماعی کرده است.

فیلتر ها
حدف فیلتر ها
  • تخصص وکیل

  • استان

آنلاین

فریبرز ذوالفقاری

کارشناس حقوقی پیشنهاد شده توسط کاربران

متخصص حقوقی ،کار، بیمه و تامین اجتماعی

3.7
2103 مشاوره موفق
هزینه مشاوره :

118,000

آنلاین

الهه طالبی

وکیل پایه یک دادگستری

متخصص خانواده ،کار، بیمه و تامین اجتماعی

3.5
2079 مشاوره موفق
هزینه مشاوره :

158,000

آنلاین در 2 روز پیش

متخصص تجاری ،کار، بیمه و تامین اجتماعی

4.1
644 مشاوره موفق
هزینه مشاوره :

128,000

آنلاین در 2 روز پیش

سهیل ترابی

کارشناس حقوقی

متخصص کار، بیمه و تامین اجتماعی ،تجاری

3.5
69 مشاوره موفق
هزینه مشاوره :

158,000

آنلاین در 1 ماه پیش

حمید غیاثی

کارآموز وکالت

متخصص کیفری ،کار، بیمه و تامین اجتماعی

4.0
11 مشاوره موفق
هزینه مشاوره :

128,000

آنلاین در 4 ماه پیش

میثم مهدوی برازنده

وکیل پایه یک دادگستری

متخصص تجاری ،کار، بیمه و تامین اجتماعی

3.5
10 مشاوره موفق
هزینه مشاوره :

128,000

آنلاین در 9 ماه پیش

احسان حقانی فر

وکیل پایه یک دادگستری

متخصص خانواده ،کار، بیمه و تامین اجتماعی

4.0
10 مشاوره موفق
هزینه مشاوره :

99,000

آنلاین در 1 سال پیش

علیرضا زین العابدینی

وکیل پایه یک دادگستری

متخصص حقوقی ،کار، بیمه و تامین اجتماعی

3.5
16 مشاوره موفق
هزینه مشاوره :

99,000

وکیل بیمه اجتماعی، وکیل اداره کار

وکیل بیمه اجتماعی وکیلی است که در دعاوی و بحث‌های کارگر و کارفرما مربوط به بیمه راهکارها و مشاوره‌هایی ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با کمک این وکیل یا وکیل اداره کار به رفع مشکلات بین کارگر و کارفرما بپردازید.

              

وکیل بیمه چیست؟

همه افرادی که به عنوان کارکنان اداره‌ها و ارگان‌های کشور مشغول به کار هستند، چه به‌صورت رسمی و چه به‌صورت پیمانی می‌توانند از خدمات تامین اجتماعی استفاده کرده و تحت حمایت این سازمان واقع شوند. 

در واقع افراد با استفاده از بیمه تامین اجتماعی می‌توانند بازنشستگی گرفته یا در زمان از کار افتادگی و حادثه نیز از این بیمه بهره ببرند. حال چنانچه بین کارگر و کارفرما بحث و دعاوی در خصوص بیمه رخ دهد مثلاً کارفرما کارگر را بیمه نکرده باشد، برای کارفرما جریمه در نظر گرفته می‌شود و در این زمان وکیل بیمه اجتماعی به شما کمک می کند.

 ارائه مشاوره وکیل بیمه به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانید پرونده حقوقی خود را پیش ببرید.

 

 وکیل اداره کار کیست؟

وکیل اداره کار یکی دیگر از وکلایی است که می تواند مشاوره حقوقی آنلاین فوری در خصوص بیمه اجتماعی ارائه دهد. همچنین این وکلا در خصوص مواد قانون کار احاطه کامل دارند و می‌توانند به کارفرما و پیمانکار در نگارش متن قرارداد میان آن دو کمک کنند تا قرارداد لحاظ شده خالی از ابهام باشد و دارای محتوای کاملاً قانونی باشد. 

بنابراین می‌توان گفت حضور وکیل تنها در محضر و دادگاه ضروری نیست، بلکه مرحله مهم‌تر برای پیشگیری از شکایت و بحث بین پیمانکار و کارفرما در زمان عقد قرار داد است. برای دریافت مشاوره همچنین می‌توانید از وکیل رایگان بیمه تامین اجتماعی کمک بگیرید.

 

وکیل اداره کار

 

مراحل کمک گرفتن از وکیل بیمه اجتماعی

چنانچه در دعاوی بیمه تامین اجتماعی بین افراد مشاجره صورت گیرد هم می‌توان از وکیل بیمه اجتماعی و هم وکیل اداره کار مشاوره حقوقی رایگان تلفنی دریافت کرد. توجه داشته باشید در ابتدای کار چنانچه در رابطه با بیمه تامین اجتماعی بین بیمه شده و کارفرما اختلافی به وجود آید ابتدا وکیل اداره کار می‌تواند به این مسئله رسیدگی کرده و به حل آن اختلاف بپردازد و در نهایت بعد از رسیدگی به اختلاف طرفین رای را صادر کند.

 

اعتراض اولیه نسبت به رای صادر شده

پس از صادر شدن رای، دو طرف این امکان را دارند که به مدت ۱۵ روز اعتراض خود را نسبت به رای صادر شده اعلام کنند. در این صورت هیئت حل اختلاف مجدداً اسناد مربوط به شکایت را بررسی می‌کند و اقدام به صدور رای خواهد نمود. برای موفقیت در این پرونده ها نیاز است از بهترین وکیل اداره کار کمک بگیرید.

 

اعتراض دوم به رای صادر شده

در مرحله دوم نیز چنانچه یکی از طرفین یا هر دوی آن‌ها اعتراضی به رای صادر شده داشته باشند می‌توانند در مهلت ۲۰ روز مجدداً اعتراضشان را ثبت کنند. در این صورت فرد معترض باید اعتراض خود را به صورت دادخواست به دیوان اداره ارائه نماید. طی کردن این پروسه نیاز به کمک گرفتن از بهترین وکیل بیمه تامین اجتماعی دارد.

چرا در دعاوی تامین اجتماعی نیاز به وکیل مجرب داریم ؟

با توجه به اینکه پرونده‌های مرتبط با تامین اجتماعی قواعد و مقررات خاصی دارد و افراد عادی در خصوص آن اطلاعات کافی ندارند نیاز به کمک گرفتن از وکیل بیمه و قانون کار است. برای این منظور افراد می توانند از مشاوره حقوقی ‌تلفنی شبانه روزی استفاده کنند. عدم آگاهی فرد از قوانینی که مرتبط با بیمه تامین اجتماعی است، ممکن است موجب از بین رفتن حق و حقوق متقاضیان گردد.

 

رسیدگی وکیل بیمه تامین اجتماعی به رای دوم

                        

طبیعتاً چنانچه از وکیل متخصص کمک گرفته نشود افراد به نتیجه مطلوب نخواهند رسید و حتی باید هزینه‌های زیادی نیز متحمل شوند. در نهایت برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها باید از مشاوره رایگان با وکیل اداره کار و بیمه استفاده کرد و پرونده ها را به ایشان سپرد.

 

در چه مواردی از وکیل بیمه کمک بگیریم؟

با وجود اینکه وکیل بیمه اجتماعی بر قوانین این سازمان و دیوان عدالت اداری تسلط کافی دارد در ابتدای کار سعی می‌کند در آرامش و به صورت دوستانه مباحث را حل کند.

 اما به طور کلی افراد در زمینه‌های مختلف ممکن است با کارفرما یا سازمان تامین اجتماعی دچار اختلاف و مشکل شوند که در این صورت نیاز به بهترین وکیل بیمه تامین اجتماعی در تهران خواهد بود.

 

بازنشستگی

یکی از مواردی که نیاز به مشاوره رایگان بیمه تامین و سپردن پرونده به این وکلا است در مسئله بازنشستگی می‌باشد. چنانچه فرد در زمان فعالیت کاری خود حق بیمه پرداخت کند بعد از رسیدن به سن بازنشستگی می‌تواند مستمری بازنشستگی دریافت کند. در این زمان چنانچه مشکلات بین بیمه شده و سازمان تامین اجتماعی رخ دهد افراد می‌توانند با پرداخت هزینه وکیل بیمه تامین اجتماعی از این وکلا کمک بگیرند.

 

دعاوی از کار افتادگی

دیگر زمانی که نیاز به پیدا کردن شماره تماس وکیل  بیمه تامین است، در دعاوی از کار افتادگی است. چنانچه فرد بیمه شده در طول دوره کاری خود دیگر قادر به ادامه فعالیت شغلی نباشد می‌تواند از سازمان تامین اجتماعی درخواست از کار افتادگی کند. مثلاً در این زمان چنانچه سازمان تامین اجتماعی حق کمتری برای فرد در نظر بگیرد افراد می‌توانند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند که در این جا وکیل بیمه اجتماعی ضروری است.

 

وکیل بیمه تامین اجتماعی برای دادخواست از کار افتادگی

 

 دعاوی بیمه بیکاری

دیگر زمان کمک گرفتن از وکیل اداره کار تهران و وکیل بیمه اجتماعی در دعاوی بیمه بیکاری است.  این بیمه برای افرادی که از کار اخراج یا تعدیل شده‌اند می‌باشد و برای ثابت کردن اینکه فرد به درخواست خود کار را ترک نکرده نیاز به وکیل باتجربه خواهد بود. 

              

هزینه وکیل کار و بیمه

در خصوص هزینه وکیل اداره کار و وکیل بیمه اجتماعی لازم است توجه کنید که این هزینه وکالت بسته به عوامل مختلفی در پرونده متفاوت خواهد بود. همچنین مواردی چون سابقه کاری، تخصص وکیل، پرونده‌های موفقی که تاکنون داشته و... هزینه وکیل در تهران متغیر است.

 

دریافت خدمات عالی از بهترین وکیل بیمه

سازمان تامین اجتماعی به تمامی افرادی که به صورت قراردادی یا رسمی مشغول به کار هستند خدماتی ارائه می‌دهد از جمله این خدمات می‌توان بیمه تامین اجتماعی اشاره کرد. حال چنانچه افراد در این خصوص دچار مشکل شوند می‌توانند از وکیل بیمه اجتماعی یا وکیل اداره کار کمک بگیرند تا راحت‌تر این پروسه به اتمام برسد.