پرسش کاربر

توهین و فحاشی و ایجاد مزاحمت

سلام وقتتون بخیر و شادی... جناب من آنلاین شاپ دارم یعنی فروشگاه مجازی، یه خانومی از من خرید کردن و فیش فیک فرستادن. من وقتی متوجه شدم فیش فیکه بدون هیچ توهینی بهشون گفتم شما خجالت نمیکشید؟ وافعا پدر و مادرتون نتونستن درست تربیتتون کنن. ایشون من و به فحش کشیدن، فحش مادر دادن و تو چت اعتراف کردن که چند بار ازم ب همین صورت با فیش فیک خرید کردن و من براشون محصول فرستادم. این فحش مادری ک ب من دادن خیلی خیلی برای من سنگین بود، آدرس دقیق و اسکرین شات چت هاشون هم موجود دارم. حقیقتش منم برای تلافی، روی یک نوار بهداشتی جیگر مرغ مالیدم و داخل بسته بندی گذاشتم و براشون ارسال کردم چون توهین هایی که بهم کردن ب شدتتتت سنگین بود (من هیچ توهینی ب این خانوم نکردم) میخواستم بدونم ایشون میتونن از من شکایت کنن؟ اگ شکایت کنن منم‌متقابلا میتونم از ایشون بخاطر فحش مادر و همچنین این موضوع ک خودشون اعتراف کردن با فیش فیک تونستن ازم محصول بگیرن شکایت کنم؟ حکم کار من سنگین تره یا کاری که این خانوم انجام دادن؟

حسین حسن زاده

حسین حسن زاده

وکیل پایه یک دادگستری

مشاهده پروفایل 4.8

آماده مشاوره

زمان انتظار: 30 دقیقه

پاسخ

10 مرداد 1402

سلام. بله امکان شکایت شما هست و جرم ایشان سنگینتره . توصیه می شود برای روشن شدن بهتر موضوع برای خودتان، مشاوره تلفنی یا حضوری بگیرید. موفق و پیروز در پناه ایزد منان باشید.

پرسش های مرتبط

اطلاع مشتکی عنه از مشخصات شهود

پاسخ مریم محمدی

|

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلام وقت بخیر من از فردی شکایت کردم پرونده به کلانتری ارجاع داده شد من شاهدین خودم مع...

شکایت توهین و قذف

پاسخ سید مرتضی قربان زاده زعفرانی

|

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلام.شخصی از فامیل به پسر من پیام داده توی دایرکت اینستاگرام و یه سری حرف ها و فحش ها...

سلام خسته نباشیدزن بنده یه سالونیمه که ازدواج کردیم هربحثی هر حرفی میشه

پاسخ پویا علیزاده

|

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلام خسته نباشیدزن بنده یه سالونیمه که ازدواج کردیم هربحثی هر حرفی میشه تمام عظمشوجذب...

مشاهده بیشتر

دیدگاه کاربران

,واقعا عالی بود امیدوارشدم


کاربر سایت

گفتگوی تلفنی

در مورد مشکل ایجاد شده برای من به کمک نرم افزار وکیل وند بامشاوره تلفنی با آقای وکیل حسن زاده که از تخصص ماهرانشون و با فن بیان تخصصی شون در مطلب ذکر شده با راهنمایی دقیقشون مسیر اصلاح مشکل رو متوجه شدم با یاری خداوند از این مشکل رد خواهم شد !!!!


کاربر سایت

گفتگوی تلفنی

همه دیدگاه ها