بهترین مقاله برای شرایط اجاره ملک در ترکیه + استانبول

موضوع مهاجرتی نوشته احمد جمشیدوند7 دقیقه
بهترین مقاله برای شرایط اجاره ملک در ترکیه + استانبول
تصویر مقاله

فهرست عناوین مقاله

اشتراک گذاری مقاله:

از اجاره ملک در ترکیه چه می دانید؟

مطمئنا شما نیز جزو افرادی هستید که سفر به کشور ترکیه را دوست دارید؛ اما از شرایط اجاره ملک در ترکیه اطلاعی ندارید. برای اجاره خانه در کشور ترکیه باید از شرایط و قوانین اجاره ملک مطلع شوید. ما در این بخش شما را با اجاره خانه در ترکیه آشنا می کنیم، تا اطلاعاتی کامل و کافی در این زمینه به دست آورید

 

شما باید بدانید در قدم اول برای اجاره خانه در کشور ترکیه، احتیاج به اقامت در این کشور را دارید.

 

تصویر مشاوره حقوقی آنلاین وکیل وند

برخی اقامت ها کوتاه مدت و برخی دیگر بلند مدت هستند. یعنی برخی افراد برای مدت کوتاهی قصد اقامت در کشور ترکیه را دارند و قصد شان: درمانی، گردشگری، بازدید از اقوام و غیره است.

برخی افراد نیز قصد اقامت بلند مدت دارند. مانند: تحصیلی، دانشجویی و کاری. شما در ابتدا باید بدانید قصدتان از اجاره خانه در ترکیه چیست؟

شما می توانید با اجاره ملک در ترکیه درآمد زایی منظمی داشته باشید. زیرا سرمایه گذاری از طریق اجاره ملک در ترکیه، شیوه جدید و معقولی برای درآمدزایی است.

شما می توانید با اقامت کوتاه مدت 2 هفته ای و با اجاره خانه در سواحل کشور ترکیه، به راحتی در این کشور ساکن شوید. همچنین شما می توانید برای اقامت دائمی و بلند مدت با اجاره 6 ماهه خانه در کشور ترکیه، سکونت داشته باشید.

میزان درآمد از روش اول برای صاحبان املاک در کشور ترکیه زیاد و براساس فصل گردشگری می باشد. در روش دوم میزان درآمد متوسط و دائمی است.

مستاجر با اجاره خانه در کشور ترکیه با اقامت بلند مدت، متعهد می شود؛ علاوه بر پرداخت اجاره بها، قبوض آب و برق را نیز به موقع بپردازد. اجاره خانه به صورت کوتاه مدت، باید توسط شخص حقوقی یا کارآفرین صورت گیرد. 

 

اجاره ملک در ترکیه چه مزیت هایی دارد؟

اجاره ملک در ترکیه برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، دارای مزایای بسیاری است. هزینه های پرداختی در کشور ترکیه نسبت به دیگر کشور های اروپایی و کانادایی بسیار پایین تر می باشد.

همچنین به علت نزدیکی کشور ترکیه به کشور ایران و داشتن اشتراکات فرهنگی، مهاجران ایرانی زیادی به این کشور جذب می شوند.

برخی افراد به قصد تحصیل، کار یا تفریح به این کشور سفر می کنند. خانه های بسیاری برای اجاره در شهر های مختلف کشور ترکیه وجود دارند. به علت هزینه های بسیار بالای هتل ها برای مهاجرین به این کشور، اجاره خانه در این کشور از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد.

 

این مزیت ها شامل: 

  • پرداخت هزینه کمتر نسبت به تعداد بالاتر برای افراد در مقایسه با هزینه های هتل.
  • انتخاب محله خوب با دسترسی بهتر به فروشگاه ها و مراکز خرید. دسترسی راحت تر به شبکه حمل و نقل درون شهری و برون شهری.
  • امنیت بالای محله ها و دور بودن از شلوغی 
  • مناظر طبیعی بسیار زیبا 
  • مبله بودن محل اقامت در صورت تمایل مستاجر 
  • استفاده از امکانات ورزشی محل سکونت مانند: باشگاه، سالن بیلیارد، پینگ پنگ و استخر به صورت رایگان 
  • حفظ امنیت محله و ساکنین با استفاده از مانیتورینگ شبانه روزی.
  • افزایش مدت قرارداد در صورت تمایل 
  • وجود خانه های ویلایی برای اجاره 

 

یکی از مهمترین مزیت های اجاره ملک در ترکیه برای ایرانیان، امکان اخذ اقامت می باشد.

 

مدارک لازم برای دریافت اقامت در کشور ترکیه با اجاره ملک شامل: 

  1. داشتن قرارداد اجاره ملک در کشور ترکیه به مدت حداقل ۸ ماه به نام فردی که قصد اقامت دارد.
  2. تایید اجاره نامه توسط دفترخانه معتبر
  3. پاسپورت و کپی پاسپورت
  4. عکس مخصوص برای کارت اقامت (4 قطعه)
  5. دریافت شماره مالیاتی
  6. داشتن بیمه سلامت
  7. فیش واریز اداره مهاجرت و اداره پست 

 

شرایط اجاره ملک در ترکیه

قطعا اجاره ملک در ترکیه دارای شرایط و قوانین منحصر به فردی می باشد. البته مهاجرین ایرانی و غیره باید به این قوانین پایبند باشند. ما در این بخش می خواهیم شما را با شرایط، ضوابط و همچنین قوانین اجاره خانه در ترکیه آشنا کنیم. پس به مطالعه ادامه مطلب بپردازید. 

قرارداد اجاره و اجاره های کتبی معمولا توسط یک آژانس املاک معتبر تنظیم می شوند. در غیر این صورت مستاجر و موجر می توانند الگو اجاره را به صورت آنلاین دریافت کنند. مستاجر باید هنگام اجاره ملک، مدارک هویتی خود را ارائه دهد. 

 

از جمله شرایط و مدارکی که برای اجاره ملک در ترکیه برای 1 سال لازم است؛ شامل:

  • پاسپورت
  • کارت اقامت 
  • 12 درصد کمیسیون اجاره یکسال
  • اصل سند مالکیت ملک مورد اجاره
  • مدارک شناسایی طرفین قرارداد شامل: شناسنامه و کارت ملی
  • افتتاح حساب بین المللی برای پرداخت اجاره ملک
  • مراجعه به اداره آب، برق و گاز برای دریافت اجازه استفاده 
  • ارائه مدرک یا قولنامه یا سند توافق طرفین

 

شرایط و مدارک برای اجاره ملک در ترکیه به صورت ماهانه و هفتگی شامل:

  • پاسپورت
  • مهر ورود قانونی به ترکیه
  • پرداخت کل مبلغ
  • مدارک شناسایی مالک و مستاجر

 

بعد از آشنایی با مدارک مورد نیاز جهت اجاره ملک در ترکیه، هم اکنون به قوانین مربوط به اجاره خانه در کشور ترکیه می پردازیم.

قانون شماره 6570 در سال 1955 در مورد اجاره ملک به صورت غیر قانونی، به تصویب رسیده است. این قانون برای روابط موجر و مستاجر بنا شده است. هدف اصلی این قانون بر پایه حمایت از مستاجر می باشد. در این قانون، دلایل محدودی برای صاحب ملک وجود دارد، که خواهان تخلیه ملک از مستاجر باشد.

در هیچ قانون یا TCO  شرایط خاصی برای شکل قراردادها تعیین نشده است. در این صورت امکان دارد برخی قراردادها به صورت شفاهی صورت گیرد. اما بخاطر سهولت اثبات، قرارداد کتبی انجام می شود. 

 

کدام شهر ترکیه برای اجاره ملک مناسب است؟

شما می توانید برای اجاره ملک در ترکیه و اقامت در هر یک از شهر های زیبای این کشور اقدام کنید. شما می توانید در شهر های مختلف کشور ترکیه مانند: ازمیر، استانبول، آنتالیا، آنکارا، بورسا، قونیه، آدانا، وان، ترابزون و غیره، ملک اجاره کنید. استانبول به عنوان زیباترین شهر کشور ترکیه محسوب می شود.

همچنین استانبول لوکس ترین شهر در کشور ترکیه است. شما می توانید خانه های این شهر را به صورت:  چند روز، 1 ماهه، 3  ماهه و 1 ساله اجاره نمایید. در واقع هرچه مدت زمان اجاره شما در این شهر کمتر باشد، میزان اجاره پرداختی شما بیشتر است.

همچنین چیزی با عنوان پول پیش خانه در کشور ترکیه معنایی ندارد، به جای آن شما باید به عنوان مستاجر ودیعه بپردازید. یعنی شما باید اجاره 1 ماه را پرداخت کنید.

اگر اجاره ملک در استانبول را انتخاب کنید؛ خانه به صورت مبله در اختیار شما قرار می گیرد. البته در این صورت باید اجاره دو ماه را بپردازید. اگر به خانه صدماتی وارد نشده باشد، صاحب ملک در پایان قرارداد، پول را به شما باز می گرداند.

از جمله مناطق مناسب آسیایی شهر استانبول برای اجاره خانه شامل بخش های: کادیکوی، اسکودار، مناطق تپه، کارتال، عمرانیه، آتاشهیر  می باشند.

این مناطق به علت دسترسی آسان به تمامی نقاط شهر، دارا بودن امکانات رفاهی بالا و داشتن آپارتمان های لوکس، جزو بهترین مناطق شهر استانبول می باشند. 

 

در آمد زایی با اجاره ملک در ترکیه 

قطعا درآمد اجاره ملک در ترکیه براساس فصول مختلف و شرایط مستاجر متفاوت می باشد. لازم به ذکر است، بسیاری از ایرانیان در شهر های مختلف ترکیه صاحب ملک هستند. این افراد از طریق اجاره ملک در ترکیه درآمد زایی می کنند. در این بخش با میزان اجاره بها در ترکیه آشنا می شویم. 

در چند سال اخیر به علت بیماری کرونا، میزان روند اجاره در کشور ترکیه بسیار متلاطم بوده است. همچنین بسیاری از ویلاهای کشور ترکیه در میان مستاجران با اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت از محبوبیت خاصی برخوردار شده اند.

شما می توانید یک ویلا در کشور ترکیه برای مدت کوتاهی از 3000 تا 4000 یورو در ماه اجاره کنید. همچنین مستاجران باید برای اقامت بلند مدت از 2000 تا 2500 یورو در ماه اجاره پرداخت کنند. همچنین اجاره یک آپارتمان با کلاس عالی 1+1 در مجموعه استراحتگاهی سواحل آناتولی از 800 الی 1000 یورو در ماه هزینه دارد.

هزینه این مجموعه با اقامت بلند مدت از 2000 یورو نیز در ماه شروع می شود. صاحبان اجاره ملک در کشور ترکیه بر اساس فصول مختلف، میزان درآمد متفاوتی دارند. 

 

تصویر مشاوره حقوقی آنلاین وکیل وند

علاقه ایرانیان به زندگی در ترکیه

انتخاب کشور ترکیه و اجاره ملک در ترکیه در میان ایرانیان محبوبیت زیادی دارد. کشور ترکیه از جهات مختلفی مانند: فرهنگی، گردشگری، تجاری با کشور ایران هماهنگی دارد. به همین خاطر است که ایرانیان در حال حاضر کشور ترکیه را مقصد مهاجرتی خود می دانند.

کشور ترکیه به علت نزدیکی و داشتن روابط خوب با ایران، نسبت به دیگر کشور ها، بهترین گزینه برای مهاجرت می باشد. 

در ابتدا ایرانیان به جای اجاره ملک در ترکیه، مهاجرت به دبی را انتخاب می کردند. اما پس از تحریم تجار ایرانی توسط کشور امارات متحده عربی و آسیب اقتصادی دبی از بحران اقتصادی، ایرانیان مقصد مهاجرتی خود را به کشور ترکیه تغییر دادند.

همچنین رواج آموزش زبان ترکی استانبولی در کشور ایران، برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، باعث پیشرفت آنان شده است.

یکی از مهمترین مزیت های کشور ترکیه برای ایرانیان، تحصیل در دانشگاه های این کشور می باشد. هزینه اجاره ملک در ترکیه برای اقامت ایرانیان نسبت به دیگر کشور ها بسیار پایین تر می باشد.

همچنین افراد می توانند با اخذ پذیرش تحصیلی در کشور ترکیه به ادامه تحصیل بپردازند. هزینه تحصیل دانشجو و دانش آموز در کشور ترکیه در مقایسه با دیگر کشورها کمتر است. افتتاح حساب بین المللی جزو مزیت های مهم کشور ترکیه برای ایرانیان محسوب می شود.

کشور ترکیه به شرکت های بانکی مانند: ویزاکارت و مستر کارت متصل می باشد. شما می توانید با استفاده از مدارک دانشجویی، کاری، حتی پاسپورت یک حساب بین المللی در کشور ترکیه داشته باشید.

ایرانیان علاوه بر موارد گفته شده می توانند از دیگر مزیت های کشور ترکیه مانند: شبکه حمل و نقل درون شهری و برون شهری ترکیه و شرایط مساعد آب و هوایی، اقامت دائم ترکیه و حق شهروندی کشور ترکیه نیز بهرمند شوند. 

 

اشتراکات فرهنگی ایرانیان با کشور ترکیه

در نظرگیری اشتراکات فرهنگی هنگام اجاره ملک در ترکیه، عامل مهمی است. کشور ترکیه به علت نزدیکی به کشور ایران، از لحاظ فرهنگی دارای اشتراکات بسیاری می باشد.

ایرانی هایی که در کشور ترکیه زندگی می کنند، می توانند با دیگر ایرانی ها ارتباط خوبی برقرار کنند. آداب رسوم کشور ترکیه تا حدودی با ایرانی ها تناسب دارد. اشتراکات فرهنگی این دو کشور دلیل خوبی برای مهاجرت ایرانیان به این کشور است.

همچنین پناهنده های ایرانی می توانند از طریق کشور ترکیه به دیگر کشور های اروپایی مهاجرت کنند. ایرانیان می توانند با پرداخت کمترین هزینه در کشور ترکیه اقامت بگیرند و صاحب ملک شوند. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، اطلاع ازعلل مهاجرت پذیری کشور ترکیه نیز می تواند جالب باشد.

 

 2 عامل بسیار مهم در مهاجرپذیر بودن کشور ترکیه نقش دارند:

  1. فعال بودن بخش توریست و گردشگری 
  2. پر رونق بودن بخش های تجاری و اقتصادی این کشور.

 

اجاره ملک در ترکیه - وکیل وند

 

میانگین اجاره ملک در ترکیه

به صورت کلی اجاره خانه در ترکیه بر اساس عوامل متعددی اعم از شهر، محله، ابعاد و مشخصات خانه متغیر خواهد بود. قیمت اجاره ملک در هر شهر و هر منطقه بسیار متفاوت با یکدیگر هستند، به طور مثال به هیچ عنوان اجاره یک ملک در مرکز شهر استانبول با اجاره ملک در حومه ازمیر قابل مقایسه نبوده و زمین تا آسمان با هم فرق دارند.

 

اجاره ملک در ترکیه به طور میانگین ممکن است از 1000 لیر تا 3000 لیر در ماه باشد. ولی امکان دارد در بعضی از مناطق به عدد 7000 لیر در ماه هم برسد. در حال حاضر اجاره یک آپارتمان دو خوابه 100 متری و نوساز در محله کاغذخانه استانبول چیزی در حدود 2000 لیر در ماه است، این در صورتی است که اجاره یک ملک مشابه در محله آکسارای  و یا بیلیک دوزو به ترتیب برابر با 1500 و 1200 لیر در ماه خواهد بود.

 

علاوه بر فاکتورهای بیان شده در فوق، نوساز بودن، مبله بودن و دارا بودن امکانات رفاهی در داخل مجتمع اعم از زمین بازی، سالن ورزشی و... نیز در میزان اجاره ملک اثرگذار است. ولی توصیه می‌شود به منظور تعیین اجاره ملک خود از آمار وب سایت‌ها بهره مند گردید و یا به آژانس‌های املاک مراجعه نمایید.

 

روش‌های اجاره ملک در ترکیه

اجاره خانه در ترکیه به دو شیوه زیر صورت می‌گیرد:

1- از راه آژانس‌های معاملات ملکی

2- به روش مستقیم و شخصی

 

در صورتی که تصمیم دارید از خدمات آژانس املاک به منظور اجاره دادن ملک و یا اجاره کردن یک ملک در ترکیه استفاده کنید، لازم است حتما به یک آژانس املاک مربوط به محدوده و منطقه مدنظر خود در ترکیه مراجعه نمایید.

به موجب قانون، در ترکیه هزینه و کمیسیون آژانس‌های املاک برابر با دوازده درصد اجاره بهای ساختمان بوده که از هر دو طرف دریافت می‌گردد. ولی چنانچه تصمیم داشته باشید تا به روش شخصی ملک خود را اجاره دهید، لازم است از تبلیغات روزنامه‌های محلی و یا برنامه‌های شبیه به دیوار در ترکیه جهت اجاره ملک خویش استفاده کنید.

چنانچه به زبان ترکی استانبولی آشنایی ندارید و از اطلاعات لازم در خصوص اجاره نامه و قوانین اجاره ملک در ترکیه برخوردار نیستید، بهتر است با کارشناسان این حوزه مشاوره کنید و ریسک مقابله با مشکلات بسیار اجاره ملک در خارج از کشور را متحمل نشوید.

لازم است این موضوع را در نظر داشته باشید که چنانچه شخص تصمیم به اقامت در ترکیه با بهره‌گیری از اجاره نامه را داشته باشد، بایستی حتما اجاره نامه تنظیم شده رسمی و قانونی باشد. بر همین اساس شما بایستی به کمک وکیل مهاجرت حرفه‌ای جهت عقد قرارداد ملک در ترکیه تقاضا نمایید.

امکان دارد یک ‌سری از املاک خریداری شده در ترکیه بنا به عللی امکان اخذ اجاره نامه محضری را نداشته باشند، بنابراین مستاجر لازم است بعد از عقد قرارداد اجاره نامه با مالک، نشانی محل اقامت خود را در اداره مهاجرت ترکیه به ثبت رساند.

شایان ذکر است که به منظور اجاره یک ملک جهت مدت زمان قانونی 3 ماه، انجام این امور از طرف مستاجر در ترکیه الزامی نبوده، ولی چنانچه یک شهروند خارجی تصمیم داشته باشد به صورت سالانه یک ملک در ترکیه را اجاره کند، بایستی این کار را جهت اخذ مجوز اقامت یک ساله ترکیه انجام دهد.

ولی بر اساس قوانین دولتی ترکیه، مستاجر حق ندارد بعد از انقضای مجوز یک ساله موقت خود در ترکیه، با تمدید کردن دوباره اجاره نامه نسبت به اخذ یک مجوز اقامت دیگر اقدام نماید، بلکه بایستی از طریق دیگری اعم از خرید اقساطی ملک در ترکیه، تحصیل در ترکیه، سرمایه گذاری و مواردی از این قبیل، نسبت به تمدید اقامت خود در ترکیه اقدام نماید.

با عقد قرارداد و امضای اجاره نامه در ترکیه، مستاجر بایستی از مالک تقاضا نماید که کلیه قبوض قبلی خانه تسویه و پرداخت گردد؛ سپس شخص بایستی افدام به تغییر دادن نام قبوض برق و آب و گاز در کیملیک ترکیه کند. در حقیقت با این کار مسئولیت بدهی‌ها از صاحب قبلی به شخص جدید منتقل می‌گردد.

در صورتی که قصد اجاره ملک به طریق اشتراکی را داشته باشید، اجاره نامه رسمی فقط به نام یک شخص ثبت می‌گردد و فقط همان شخص حق دارد جهت کارت اقامت کیملیک یک ساله بهره مند گردد، جز آنکه ساکنین و مستاجرین خانه از نسبت فامیلی با هم برخوردار باشند که در این شرایط امکان اخذ کارت اقامت یک ساله ترکیه برای کلیه افراد خواهد بود.

 

اقامت در ترکیه با اجاره خانه چه محدودیت‌ها و مشکلاتی دارد؟

با اخذ این اقامت، حق تحصیل در این کشور را نخواهید داشت ولی با برخورداری از این اقامت، اجازه تقاضای آن را به راحتی دریافت خواهید کرد.

همچنین با اخذ این اقامت، حق کار در این کشور را هم نخواهید داشت ولی با برخورداری از این اقامت، امکان تقاضای اجازه کار را به آسانی دریافت خواهید کرد.

 

پرداخت مالیات اجاره ملک در ترکیه

لازم به ذکر است که اجاره کوتاه و بلند مدت ملک در ترکیه مشمول پرداخت مالیات به دولت این کشور خواهد بود. بر همین اساس شما بایستی میزان درآمد خود از ملک یا همان مقدار اجاره را به اداره امور مالیاتی ترکیه اعلام نمایید.

توصیه می‌شود تا جهت اطلاع از عوارض شهرداری، مالیات سالانه ملک و مالیات بر درآمد (اجاره ملک) در ترکیه از کمک و راهنمایی کارشناسان ما در وکیلوند بهره مند گردید.

 

اطلاعات اجاره نامه ملک در ترکیه

در صورتی که جهت اجاره یک ملک در ترکیه، میان مالک و مستاجر یک اجاره نامه قانونی و محضری تنظیم گردد، اجاره نامه مذکور بایستی تمامی اطلاعات زیر را دربرگیرد:

 

  • نشانی محل سکونت مالک
  • نام و نام خانوادگی مستاجر
  • زمان آغاز قرارداد اجاره
  • نشانی محل اقامت مستاجر
  • شماره آپارتمان
  • نام خیابان 
  • نوع خیابان اصلی و یا فرعی منزل
  • نوع ملک
  • شماره شناسایی صاحب ملک
  • شماره شناسایی مستاجر
  • مدت قرارداد
  • میزان اجاره ماهانه
  • مجموع اجاره سالانه
  • سررسید پرداخت اجاره
  • موقعیت کلی ملک
  • اموال قابل تحویل به مستاجر همراه با خانه

 

هدف از اجاره ملک

در صورتی که از طریق اجاره نامه رسمی و محضری نسبت به اجاره دادن و یا اجاره کردن یک ملک در ترکیه اقدام کنید، بایستی صرف نظر از مدت قرارداد، حداقل ده درصد از هزینه اجاره یک ساله و مالیات بر ارزش افزوده هجده درصدی را پرداخت نمایید.

بر همین اساس بهتر است چه در جایگاه مالک و یا مستاجر، از جزئیات دقیق کمیسیون قرارداد اجاره نامه ملک در ترکیه به خوبی اطلاع یابید. به طور مثال مثال، چنانچه اجاره ماهانه یک منزل در ترکیه 1000 لیر در ماه باشد، مجموع اجاره سالانه او برابر با 12 هزار لیر خواهد بود، با توجه به این مبلغ، مستاجر بایستی به همراه پرداخت ودیعه، 1200 لیر در کنار 216 لیر مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کند.

در صورتی که قرارداد اجاره نامه ملک در ترکیه به روش شخصی و میان مالک و مستاجر تنظیم گردد، لزومی به پرداخت این مبلغ نخواهد بود. توصیه می‌شود به منظور اجاره دادن و یا اجاره کردن ملک در ترکیه حتما اقدام به افتتاح حساب بانکی در زراعت بانک ترکیه نمایید.

 

بهترین مناطق جهت اجاره منزل در ترکیه

طبق آمار، بهترین مناطق جهت اجاره ملک در ترکیه به شرح زیر است:

 

  • ببک
  • بی اوغلو
  • ساری یر
  • بیلیک دوزو
  • اسن یورد
  • آتاکوی
  • آتاکنت
  • ماسلاک
  • کاغذ خانه
  • نیشان تاشی
  • مس هتن
  • سلطان احمد
  • وادی استانبول
  • کدیکوی
  • باکرکوی

 

با وجود این مناطق دیگری اعم از فاتیح و بشیکتاش نیز دارای محبوبیت بسیاری جهت اجاره خانه در ترکیه هستند، ولی اجاره بهای آنها معمولا بسیار زیاد بوده و میانگین آن تقریبا 3000 لیر در ماه است.

مطمئنا دسترسی خانه به مترو و اتوبوس، مراکز خرید، دارا بودن پارکینگ شخصی، شرایط کلی و عمر ساختمان و دیگر تجهیزات در میزان اجاره ملک در ترکیه نقش عمده‌ای خواهد داشت.

اشتراک گذاری مقاله:

دیدگاه کاربران

نظر و دیدگاه خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید.

0 کاراکتر

آخرین مقالات منتشرشده

آخرین مقالات منتشرشده

مشاوره حقوقی آنلاین وکیل وند

در هر ساعت از شبانه روز و در هفت روز هفته می توانید با به صورت تلفنی و متنی از وکلای وکیل وند مشاوره دریافت کنید.

پشتیبانی و راهنمای خدمات: 91017949-021

شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 الی 17

دیدگاه کاربران

نظر و دیدگاه خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید.

0 کاراکتر

خدمات حقوقی وکیل وند

وکیل وند طیف گسترده ای از خدمات حقوقی را در قالب های مختلف به شما ارائه می دهد، از جمله:

  • مشاوره حقوقی متنی و تلفنی در زمینه های مختلف
  • تنظیم و نگارش دادخواست، لایحه و سایر اوراق قضایی
  • وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری
  • انجام امور قراردادها
  • و سایر خدمات حقوقی